Meld je nu aan voor Connect to Innovate 2019 Meld je aan!
Logo SAPLogo VNSG

Programma

Hieronder vind je de sessies die tijdens Connect to Innovate worden aangeboden. Klik hier voor een omschrijving van de thema’s. Benieuwd naar het keynote programma op ons hoofdpodium? Klik hier.

Op dinsdag 1 oktober kun je deelnemen aan sessies over World-Class IT, Continuous Accounting, Lead-to-Reference en Design-to-Operate. Op woensdag 2 oktober kun je deelnemen aan sessies over World-Class IT, Total Workforce en Source-to-Pay. Selecteer het thema waarin je bent geïnteresseerd om het specifieke aanbod te bekijken*.

* Het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

Bekijk de PDF-versies van de sessieplanning op  1 oktober  en  2 oktober

Timetable

Sessies

  • World-Class IT
  • Continuous Accounting
  • Lead-to-Reference
  • Design-to-Operate
  • Total Workforce
  • Source-to-Pay

1 oktober

2 oktober

Grand Hall
Zaal 5
Zaal 6 + 7
Zaal 8
Zaal 9
Zaal 10
Zaal 12
Zaal 14a + 14b
Zaal 18
Zaal 19
Zaal 22
Zaal 23
Zaal 24
Zaal 25
Zaal 26
Zaal 28
Zaal 29
Mobile Innovation Lab
Glazen kas
11:25 - 12:05 What’s brewing in Customer Experience SAP
11:25 - 12:05 What’s brewing in Customer Experience SAP Hoe blijf je relevant voor je klant? Raak geīnspireerd door de toekomstmogelijkheden op het gebied van Customer Experience! Zaal 14a + 14b Jeroen Pompen, Radu Zmeureanu SAP, SAP Lead-to-Reference lees meer > x
12:20 - 13:00 Praktijkcasus implementatie SAP Service en Sales Cloud Strukton
12:20 - 13:00 Praktijkcasus implementatie SAP Service en Sales Cloud Strukton Strukton Worksphere werkte in de afgelopen twee jaar gelijktijdig aan de implementatie van SAP Service Cloud en SAP Sales Cloud. Een praktijkcasus over waarom er voor deze twee SAP cloud producten is gekozen, hoe de implementatie is aangepakt en wat het Strukton tot nu toe heeft opgeleverd. Zaal 14a + 14b Sandra Bakker, Koen Heijnen Strukton Worksphere, Strukton Worksphere Lead-to-Reference lees meer > x
14:30 - 15:10 Hoe PPG de transitie naar Intelligent Enterprise inzet met C/4HANA Capgemini
14:30 - 15:10 Hoe PPG de transitie naar Intelligent Enterprise inzet met C/4HANA Capgemini Ontdek het belang van een geïntegreerde Sales/Service/Marketing werkwijze met Logistiek & Financiën als het fundament. Waarbij de Customer Experience voor zowel de klant als de medewerker centraal staat. Zaal 14a + 14b Roel Rutten Capgemini Lead-to-Reference lees meer > x
12:20 - 13:00 What’s hot in Customer Experience SAP
12:20 - 13:00 What’s hot in Customer Experience SAP In één enkele sessie weer volledig op de hoogte! Voor iedere C/4 gebruiker levert deze sessie nieuwe ideeën op om morgen al in te zetten! Zaal 25 Joost Janssens, Jessica Dekker SAP Customer Experience, SAP Customer Experience Lead-to-Reference lees meer > x
14:30 - 15:10 Deepening customer relationships in B2B context Bekaert NV
14:30 - 15:10 Deepening customer relationships in B2B context Bekaert NV Sharing experience of practical SAP Commerce implementation in B2B industry and also in how to start and run a digital commerce program. Zaal 25 Robrecht Coucke Bekaert NV Lead-to-Reference lees meer > x
15:30 - 16:10 Learn how SAP C/4HANA Foundation helps you configure, run, and ext SAP
15:30 - 16:10 Learn how SAP C/4HANA Foundation helps you configure, run, and ext SAP In this presentation, you can get a first-hand introduction from the SAP C/4HANA Foundation Product Management about its vision & strategy, components, and benefits provided. Zaal 25 Marco Dorn SAP Lead-to-Reference lees meer > x
14:30 - 15:10 Workshop Experience Management – Customer Experience CX SAP
14:30 - 15:10 Workshop Experience Management – Customer Experience CX SAP The need for O(perational) and X(perience) Data Zaal 29 Jan Koster, Jessica Dekker SAP Nederland BV, SAP Customer Experience Lead-to-Reference lees meer > x
9.00
10.00
11.00
12.00
13.00
14.00
15.00
16.00
17.00
18.00
Grand Hall
Zaal 5
Zaal 6 + 7
Zaal 8
Zaal 9
Zaal 10
Zaal 12
Zaal 14a + 14b
Zaal 18
Zaal 19
Zaal 22
Zaal 23
Zaal 24
Zaal 25
Zaal 26
Zaal 28
Zaal 29
Mobile Innovation Lab
Glazen kas
9.00
10.00
11.00
12.00
13.00
14.00
15.00
16.00
17.00
18.00
  • World-Class IT
  • Continuous Accounting
  • Lead-to-Reference
  • Design-to-Operate
  • Total Workforce
  • Source-to-Pay

1 oktober

2 oktober

  • 11:25 - 12:05 1 oktober What’s brewing in Customer Experience SAP Jeroen Pompen - SAP
    Radu Zmeureanu - SAP
    Zaal 14a + 14b
    11:25 - 12:05 1 oktober What’s brewing in Customer Experience SAP Hoe blijf je relevant voor je klant? Raak geīnspireerd door de toekomstmogelijkheden op het gebied van Customer Experience! Zaal 14a + 14b Jeroen Pompen, Radu Zmeureanu SAP, SAP Lead-to-Reference lees meer > x
  • 12:20 - 13:00 1 oktober Praktijkcasus implementatie SAP Service en Sales Cloud Strukton Sandra Bakker - Strukton Worksphere
    Koen Heijnen - Strukton Worksphere
    Zaal 14a + 14b
    12:20 - 13:00 1 oktober Praktijkcasus implementatie SAP Service en Sales Cloud Strukton Strukton Worksphere werkte in de afgelopen twee jaar gelijktijdig aan de implementatie van SAP Service Cloud en SAP Sales Cloud. Een praktijkcasus over waarom er voor deze twee SAP cloud producten is gekozen, hoe de implementatie is aangepakt en wat het Strukton tot nu toe heeft opgeleverd. Zaal 14a + 14b Sandra Bakker, Koen Heijnen Strukton Worksphere, Strukton Worksphere Lead-to-Reference lees meer > x
  • 12:20 - 13:00 1 oktober What’s hot in Customer Experience SAP Joost Janssens - SAP Customer Experience
    Jessica Dekker - SAP Customer Experience
    Zaal 25
    12:20 - 13:00 1 oktober What’s hot in Customer Experience SAP In één enkele sessie weer volledig op de hoogte! Voor iedere C/4 gebruiker levert deze sessie nieuwe ideeën op om morgen al in te zetten! Zaal 25 Joost Janssens, Jessica Dekker SAP Customer Experience, SAP Customer Experience Lead-to-Reference lees meer > x
  • 14:30 - 15:10 1 oktober Deepening customer relationships in B2B context Bekaert NV Robrecht Coucke - Bekaert NV Zaal 25
    14:30 - 15:10 1 oktober Deepening customer relationships in B2B context Bekaert NV Sharing experience of practical SAP Commerce implementation in B2B industry and also in how to start and run a digital commerce program. Zaal 25 Robrecht Coucke Bekaert NV Lead-to-Reference lees meer > x
  • 14:30 - 15:10 1 oktober Hoe PPG de transitie naar Intelligent Enterprise inzet met C/4HANA Capgemini Roel Rutten - Capgemini Zaal 14a + 14b
    14:30 - 15:10 1 oktober Hoe PPG de transitie naar Intelligent Enterprise inzet met C/4HANA Capgemini Ontdek het belang van een geïntegreerde Sales/Service/Marketing werkwijze met Logistiek & Financiën als het fundament. Waarbij de Customer Experience voor zowel de klant als de medewerker centraal staat. Zaal 14a + 14b Roel Rutten Capgemini Lead-to-Reference lees meer > x
  • 14:30 - 15:10 1 oktober Workshop Experience Management – Customer Experience CX SAP Jan Koster - SAP Nederland BV
    Jessica Dekker - SAP Customer Experience
    Zaal 29
    14:30 - 15:10 1 oktober Workshop Experience Management – Customer Experience CX SAP The need for O(perational) and X(perience) Data Zaal 29 Jan Koster, Jessica Dekker SAP Nederland BV, SAP Customer Experience Lead-to-Reference lees meer > x
  • 15:30 - 16:10 1 oktober Learn how SAP C/4HANA Foundation helps you configure, run, and ext SAP Marco Dorn - SAP Zaal 25
    15:30 - 16:10 1 oktober Learn how SAP C/4HANA Foundation helps you configure, run, and ext SAP In this presentation, you can get a first-hand introduction from the SAP C/4HANA Foundation Product Management about its vision & strategy, components, and benefits provided. Zaal 25 Marco Dorn SAP Lead-to-Reference lees meer > x