Highlights programma

Je klant inside-out kennen, weten wat zijn behoeften zijn en waar hij naar verlangt. Het zijn dé ingrediënten voor een unieke customer experience. Technologie helpt daarbij. Er zijn intelligente systemen die klantvoorkeuren en aankoopgedrag probleemloos koppelen aan bijvoorbeeld actuele voorraden. Wil je weten hoe jij jouw klanten kunt verrassen en hoe je technologie daarbij kunt toepassen? Laat je inspireren op 4 oktober.

Ownership van de customer experience

Het Sales- & Marketingprogramma wordt afgetrapt door Nicholas Kontopoulos, Global VP Fast Growth Markets van SAP Hybris. Hij gaat in op vragen als: "Hoe meet je de kwaliteit van je experience?", "Waar start en eindigt de klantervaring in de digitale en fysieke wereld?" en "Wie is eigenlijk de eigenaar van de customer experience?" Nicholas deelt hoe toonaangevende merken deze vragen beantwoorden en zo een stap voor blijven op de concurrentie.

Bavaria

We zijn er trots op dat Janne Marie van Vlastuin, IT Business Partner Sales & Marketing bij Bavaria komt vertellen over de rol van customer experience in hun transitie van een lokale naar een global organisation met een 2020 strategie. Hoe Bavaria haar merk consistent houdt in verschillende landen en welke middelen (CRM, on- en offline kanalen) daarbij worden ingezet, leer je in haar keynote.  

Influencer Marketing Agency

Vernieuwende visies op klantervaring krijg je van onder andere Georgina Rutherford, Head of Marketing and Communications van Influencer Marketing Agency (IMA). De founders van dit bedrijf staan in de toonaangevende, internationale Forbes 30 under 30-ranglijst. Georgina vertelt ons over de relatief nieuwe methode van klantbenadering onder de noemer influencer marketing.

Partners: myBrand, Acorel, Capgemini, Elision

Naast deze onderwerpen, staan ook 'The five rules of customer centricity' door Frank Wammes van partner Capgemini op de agenda. Acorel neemt je mee in de 'Customer engagement roadmap'. Partner myBrand laat Heijmans aan het woord over hun cultuuromslag. En partner Elision geeft het podium aan Robert Marcussen van Fabory. 

Programma

08:30 09:00 uur Ontvangst en registratie
09:00 10:00 uur Opening keynote connect to innovate:
Mark Raben, CTO SAP EMEA
10:00 10:30 uur Netwerkpauze op informatiemarkt

Sales & Marketing programma

10:30 11:10 uur The measure of customer experience
Nicholas Kontopoulos 
- Global VP Fast Growth Markets, SAP Hybris
       
11:25 12:05 uur Parallelsessies:
1. Customer experience: van lokaal naar global
Janne Marie van Vlastuin  - IT Business Partner Sales & Marketing, Bavaria

2. 9+ Organisaties excelleren in emotionele klantbeleving: High Tech én High Touch
Stephan van Slooten Expert klantbeleving, Auteur en Partner, Altuition
12:05
13:30
uur
Lunchpauze en informatiemarkt

13:35
14:15
uur
Parallelsessies:
1. The five rules of customer centricity
Frank Wammes -
CTO, Capgemini 

2. Cultuuromslag zorgt voor nieuwe visie op commercie
Rens Wulms - Programma Manager CRM Heijmans (Powered by MyBrand)
 
14:30 15:10 uur Parallelsessies:
1. Customer engagement Roadmap
Taco Schallenberg - Director, Acorel

2. Customer experience in our B2B world

Robert Marcussen - Manager E-Commerce Engineering, Fabory (Powered by Elision)
 
15:10
15:35
uur
Netwerkpauze op informatiemarkt

15:40 15:55 uur De disruptieparadox, innoveren voor normale organisaties
Menno Lanting - Spreker, auteur en adviseur

16:00 16:15 uur Power to the people: Marketing in the era of influence
Georgina Rutherford -
 Head of Marketing and Communications, Influencer Marketing Agency


16:35 17:20 uur Closing keynote connect to innovate
Jim Stolze, co-founder SingularityU
17:20 19:00 uur Netwerkborrel - drinks & bites

 

Inspiratie én 6 PE-punten

Goed nieuws voor NIMA Senior Marketing Professionals: het Sales- & Marketingprogramma op connect to innovate is geaccrediteerd met maar liefst 6 PE-punten!

NIMA_PElogo-06.pngNIMA Senior Marketing Professionals worden geacht jaarlijks PE-punten te behalen om aan te tonen dat zij werken aan hun persoonlijke ontwikkeling binnen het commerciële domein. Het behalen van deze punten is voorwaarde om de titel te mogen blijven gebruiken. Het Sales- & Marketingprogramma van connect to innovate voldoet aan de gestelde voorwaarden voor PE accreditatie door NIMA.

Meet, greet en ervaar Pepper

Pepper is de eerste robot-host van Nederland en gebouwd op YaaS (Hybris as a Service). Het vriendelijke apparaat communiceert via stem, aanraking en emoties en is een zeer geschikte assistent op de winkelvloer.

Schermafbeelding 2017-09-19 om 11.46.13.pngOntdek hoe Pepper de 'Perfect Customer Experience' levert door je informatie te geven, het product te laten zien, andere producten te adviseren, het product te kopen én te verbinden met sociale media direct op de winkelvloer. 

Ben je benieuwd naar Pepper? Zoek hem dan vooral even op bij de Hybris stand!

Marketing Blog

Altijd op de hoogte blijven over de nieuwste ontwikkelingen binnen Sales & Marketing? SAP thoughtleaders schrijven inspiratieblogs met de nieuwste trends en veranderingen in de markt. 

  • Trends
  • Commerce, Sales & Marketing
  • SAP partners

280692_GettyImages-467639856_super_low.jpg
273709_273709_l_srgb_s_gl.jpg

Over connect to innovate

connect to innovate is het tweedaagse flagship-event van SAP Nederland en VNSG. Alle grote Nederlandse organisaties en inspirerende sprekers komen hier samen om te verbinden en van gedachten te wisselen over innoveren.

  • Hoe tillen we onze organisatie naar het volgende niveau?
  • Wat zijn de nieuwste trends?
  • Welke ontwikkeling moet jouw afdeling doormaken om innovatie te stimuleren?

 

Sponsors

myBrand
Acorel
Capgemini
elision