Highlights programma

Je klant inside-out kennen, weten wat zijn behoeften zijn en waar hij naar verlangt. Het zijn dé ingrediënten voor een unieke customer experience. Technologie helpt daarbij. Er zijn intelligente systemen die klantvoorkeuren en aankoopgedrag probleemloos koppelen aan bijvoorbeeld actuele voorraden. Wil je weten hoe jij jouw klanten kunt verrassen en hoe je technologie daarbij kunt toepassen? Laat je inspireren op 4 oktober.

Ownership van de customer experience

Het Sales- & Marketingprogramma wordt afgetrapt door Nicholas Kontopoulos, Global VP Fast Growth Markets van SAP Hybris. Hij gaat in op vragen als hoe meet je de kwaliteit van je experience, waar start en eindigt de klantervaring in de digitale en fysieke wereld en wie is eigenlijk de eigenaar van de customer experience? Nicholas deelt hoe toonaangevende merken deze vragen beantwoorden en zo een stap voor blijven op de concurrentie.

Bavaria

We zijn er trots op dat Janne Marie van Vlastuin, IT Business Partner Sales & Marketing bij Bavaria komt vertellen over de rol van customer experience in hun transitie van een lokale naar een global organisation met een 2020 strategie. Hoe Bavaria haar merk consistent houdt in verschillende landen en welke middelen (CRM, on- en offline kanalen) daarbij worden ingezet, leer je in haar keynote.  

Influencer Markting Agency

Vernieuwende visies op klantervaring krijg je van onder andere de succesvolle Emilie Tabor, co-founder van Influencer Marketing Agency (IMA). Samen met Maddie Raedts, staat zij met hun bedrijf in de toonaangevende, internationale Forbes 30 under 30-ranglijst. Emilie vertelt ons over de relatief nieuwe methode van klantbenadering onder de noemer influencer marketing.

Partners: myBrand, Acorel, Capgemini, Elision

Naast deze onderwerpen, staat ook 'The five rules of customer centricity' door partner Capgemini op de agenda. Acorel neemt je mee in de 'Customer engagement roadmap'. Partner myBrand laat de Efteling aan het woord over hun customer experience. En partner Elision geeft het podium aan Fabory

De komende weken vullen wij deze pagina aan met meer sprekers en onderwerpen. Wil je erbij zijn? Vraag dan nu een persoonlijk aanbod aan.

 Stuur mij een persoonlijk aanbod

Stuur mij een persoonlijk aanbod

Programma

08:30 09:00 uur  Ontvangst en registratie
09:00 10:00 uur  Opening keynote connect to innovate 
10:00 10:30 uur  Netwerkpauze op informatiemarkt

Sales & Marketing programma

10:30 10:45 uur The measure of customer experience
Nicholas Kontopoulos 
- Global VP Fast Growth Markets, SAP Hybris

10:50

11:05

uur

Invulling volgt spoedig

11:25 12:05 uur Parallelsessies:
1. Customer experience: van lokaal naar global
Janne Marie van Vlastuin  - IT Business Partner Sales & Marketing, Bavaria

2.
Invulling volgt spoedig

12:05
13:30
uur
Lunchpauze en informatiemarkt

13:35
14:15
uur
Parallelsessies:
1. The five rules of customer centricity
Frank Wammes -
CTO, Capgemini 

2. Invulling volgt spoedig

14:30 15:10 uur Parallelsessies:
1. Customer engagement Roadmap
Taco Schallenberg - Director, Acorel

2. Customer experience in our B2B world

Robert Marcussen - Manager E-Commerce Engineering, Fabory (Powered by Elision)
 
15:10
15:35
uur
Netwerkpauze op informatiemarkt

15:40 15:55 uur Marketing in the era of influence
Emilie Tabor -
Co-founder, Influencer Marketing Agency 

16:00 16:15 uur Customer experience by Efteling
Efteling (Powered by myBrand)

16:35 17:20 uur Closing keynote connect to innovate
17:20 19:00 uur Netwerkborrel - drinks & bites

Inspiratie én 6 PE-punten

Goed nieuws voor NIMA Senior Marketing Professionals: het Sales- & Marketingprogramma op connect to innovate is geaccrediteerd met maar liefst 6 PE-punten!

NIMA_PElogo-06.pngNIMA Senior Marketing Professionals worden geacht jaarlijks PE-punten te behalen om aan te tonen dat zij werken aan hun persoonlijke ontwikkeling binnen het commerciële domein. Het behalen van deze punten is voorwaarde om de titel te mogen blijven gebruiken. Het Sales- & Marketingprogramma van connect to innovate voldoet aan de gestelde voorwaarden voor PE accreditatie door NIMA.

Kennis en inspiratie

Customer Experience. Now Even Better. Het bruisend palet van presentaties door professionals en thought leaders brengt inspiratie over de volgende onderwerpen:

  • Van personaliseren naar individualiseren
  • Waar ontmoeten customer experience en technologie elkaar?  
  • Nieuwe technologie, succesvolle klantrelaties
  • Meten is weten... en verder optimaliseren
  • Design Thinking

Wil je 4 oktober bijgepraat worden over deze themas? Vraag dan nu een persoonlijk aanbod aan. 

Stuur mij een persoonlijk aanbod

Marketing Blog

Altijd op de hoogte blijven over de nieuwste ontwikkelingen binnen Sales & Marketing? SAP thoughtleaders schrijven inspiratieblogs met de nieuwste trends, ontwikkelingen en veranderingen in de markt. 

  • Trendblogs
  • Blogs over verschillende topics binnen Commerce, Sales & Marketing
  • Blogs van SAP partners

280692_GettyImages-467639856_super_low.jpg
273709_273709_l_srgb_s_gl.jpg

Over connect to innovate

connect to innovate is het tweedaagse flagship-event van SAP Nederland en VNSG. Alle grote Nederlandse organisaties en inspirerende sprekers komen hier samen om te verbinden en van gedachten te wisselen over innoveren.

  • Hoe tillen we onze organisatie naar het volgende niveau?
  • Wat zijn de nieuwste trends?
  • Welke ontwikkeling moet jouw afdeling doormaken om innovatie te stimuleren?

 

Sponsors

myBrand
Acorel
Capgemini
elision
---------------------------------------------------------------------------------------------- Tracking Code: Standard (Asynchronous) ----------------------------------------------------------------------------------------------