Logo SAPLogo VNSG
terug naar overzicht

Work Rules

Google Cloud
Over de sessie Spreker
Total Workforce Engels

Inhoud

Je wilt future proof zijn in een tijd waar er elke dag een start up het landschap lijkt te verstoren.  Je wilt razendsnel innoveren. Dat is heel lastig omdat organisatie daar niet klaar voor is. Transparantie laat te wensen over, fouten maken lijkt heel duur, en voor elk idee moet er een business case worden ingediend. Kortom, snel veranderen is moeilijk. Wat als dat je innoveert als een start up, met de voordelen van een traditioneel bedrijf? Google lukt het. Google is 20 jaar oud, heeft 8 producten die door meer dan 1 miljard mensen regelmatig gebruikt wordt, en blijft daar producten aan toe voegen. Het antwoord zit in de cultuur;  “Listen to the lab coats, not the suits, let them build prototypes not slideware!” Wil je meer over deze manier van werken weten, kom dan naar de sessie van Bas Rookhuijzen, Head of Marketing Benelux van Google Cloud.

Bas Rookhuizen Functie: Head of Marketing Benelux Organisatie: Google Cloud
Wil je deze sessie bijwonen? Schrijf je in!